Skip to main content

(4. Ders) Bir Nesneyi Koordinat Düzleminde Hareket Ettirme

Nesneyi belirlediğimiz noktalarda hareket ettirmek için x ve y değerlerini kullanacağız. Önce hareket ettirebilmemiz için karaktere kostüm ekliyoruz.

İki nokta belirleyerek nesneyi o noktalara doğru hareket ettiriyoruz. Burada başlangıç noktası(x=-190,y=114) olarak belirledik, her yeşil bayrağa bastığımızda bu noktaya gelecek.
Birinci hareket noktası (x=14, y=-99), ikinci hareket noktası (x=174, y=119). Bu komutları verdiğimizde nesne yer değiştirecektir.
Hem yer değiştirip hemde kanat çırpma efekti vermemiz için sürekli komutu altında sonraki kostüm ve yavaş hareket etmesi içinde saniye bekle komutu vermeliyiz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir